Kultaa ja muita mitaleita sm-ongesta

Tarja Huhtala voitti naisten sarjan kultamitalin Saimaan kanavalla, Heidi Pernu oli saman sarjan pronssilla. Naisten menestystä täydensi vielä Satu Jokipelto-Kiili ollen neljäs.

Naisten joukkuekilpailusta kultaa otti pari Huhtala-Pernu ja pronssia Jokipelto-Kiili yhdessä Raija Pekonniemen kanssa.

Naisveteraaneissa LUK:n paras oli Eija Saarela-Mäkynen sijalla 16.

Miehissä jäätiin niukasti 10 kärjen ulkopuolelle, kun Kari Keski-Korhonen oli sijalla 12.

Miesveteraaneissa Seppo Nieminen pääsi lähelle mitalia, sijoitus 6 ja matkaa pronssimitaliin vain vähän yli 100 grammaa.

 

LUK onnittelee !!

 

PM-onki 21.7.2019 ilmoittautumisista

PM-onkeen Vaasaan su 21.7.19 lähtijät ilmoittautukaa Timolle pe 19.07. mennessä puh. 050-3498525 tai timo.rinta-jaskari@netikka.fi niin saadaan joukkueet ilmoitettua ennakkoon järjestäjille.
Paikanpäällä Keltsun auton luona tehdään vielä kello 09.00 mennessä joukkueita saapumisjärjestyksessä.
Huomioikaa, että kisapaikka vaihtunut Palosaaren kivilaitureille.

PM laituripilkki 2.6 joukkueet

Su 2.6.19 PM-laituripilkki Vaasa Hietasaari, arvonta noin kello 09.30.

LUK:n joukkueisiin haluavat ilmoittaudu Timolle sähköpostilla timo.rinta-jaskari@netikka.fi tai kisapaikalla kello 09.00 mennessä Keltsun auton luona.

Supercup jatkuu Sevolla 21.5 ja luomukisa Munakassa 28.5

Supercup II jatkuu tiistaina 21.5. Seinäjoki Kyrkösjärvi Sevo. Arvonta kello 17.30.
Samalla Luk:n kilpaongen mestaruuskilpailun 1. osakilpailu. Keltsu p. 0500-165 518.

Luomucup II jatkuu tiistaina 28.5. Kyrönjoki Munakan sillan luona. Arvonta kello 17.45.
Samalla Luk:n kesäongen mestaruuskilpailun 1. osakilpailu. Keltsu p. 0500-165 518.